Tuesday 17 December 2013

T-SHIRT DI PASARAN

>As salam...dah lama jugak saya x update blog ini....mungkin disebabkan kesibukan melayan pelanggan untuk t-shirt offline, yang terlalu banyak tempahan....nak update je selalu tak sempat...hahaha....ayat macam bagus je....hari ni ada masa terluang sikit boleh la nak update sekejap...

>Semalam aku pegi jalan jalan dgn org umah tercinta den ke pasaraya Setia City Mall.....sahaja je dating berdua mencuci mata....membeli belah tingkap orang kata....nak survey harga beg dengan baju sejuk untuk planning bulan dua nanti.....

>Seperti biasa bila dah masuk ke butik butik baju ni, memang hobi aku tengok t-shirt yang cantik designnye....bukan nak mencuri cuma nak mendapat ilham jer....design t-shirt diorang pamerkan tu simple je tapi menarik perhatian beb....kebanyakan material datang dari bangladesh....kain lembut dan sejuk, cuma harga je panaskan hati....hahaha...

>kat sini aku ada amik gambar beberapa helai t-shirt tu, ambil gambar pun curi curi.....printing mcm ni memang aku boleh buat punya...cuma material baju dari bangladesh tu yang susah nak cari.....kalau ada yang berminat boleh lah beritau kami....

mickey mouse t-shirt

bard simpson t-shirt

skull t shirt

NYC t-shirt

here and now t-shirt

tape t shirt
>Nampak senang je sebenarnya nak buat duit kan.....pakai design cartoon dan perkataan je boleh nampak menarik kalau printing atas baju......macam aku ni nak design masih lagi di tahap satu.....belum tahap gaban lagi.....tu la sebabnya kalau ada pelanggan nak buat tempahan tapi tak ada design aku bagi kat designer aku buat.....senang buat duit.....hehehe

No comments:

Post a Comment