Tuesday 23 September 2014

I AM tshirt yang HOT



> As salam buat semua, pada entri kali ini saya ingin mengajak anda menyingkap persoalan dimana t shirt yang menggunakan design yang simple telah menjadi fenomena. Mengapa kah mereka meminati t shirt 'I AM' ini, sehinggakan mendatangkan rezeki yang melimpah ruah kepada printer printer di malaysia.....

>T shirt ini telah menjadi kegilaan remaja dan student2, mereka berlumba lumba menempah t shirt yang tertera nama mereka sendiri atau mereka menggunakan nama glamour contohnya I AM SUPERMAN,.......Aku yang telah printing banyak t shirt design 'I AM' ni pon xde baju ni...hehehe.....


>Mengapa mereka suka kan t shirt ini? Adakah mereka ini malas menjawab apabila ditanya "siapa nama awak?"...hehehe...ataupun mereka ingin orang semua tahu nama mereka.......Aku dapat tempahan printing t shirt I AM ni dah beratus2, dan masih menerima lagi tempahan.....Alhamdullilah itu namanya rezeki.....

>Sebenarnya design ni di ambil dari logo NIKON.........dan masih sekarang aku tak tahu siapa kah yang mula2 menggantikan NIKON tu dengan nama.......tgok bawah ni logonya.


> Selepas itu ada la orang yang tukar dan bikin printing atas t shirt.....Dan kemudian menjadi fenomena dikalangan remaja.....itu la orang cakap improvisasi itu penting, kalau tak banyak pon sikit.....Dalam priting t shirt ni kita kena cepat dan idea kena ada utk bersaing dengan yang lain.....Kalau x cepat kita akan ketinggalan....

>Sebagai seorang printing t shirt, aku kena melayan kehendak pelanggan....kadang2 nama yang mereka ingin printing di t shirt adalah sangat memecahkan urat ketawa dan perot.....hehehe....sampaikan aku x boleh tulis disini, takut takut mengaibkan dia.....

>tgok kat bawah. ini semua pelanggan yang sporting yang aku print pada hari belia 2014.































> Dan untuk pengetahuan semua tempahan t shirt ini masih dibuka......mari tempah dengan kami, mesti puashati.....tamat.


No comments:

Post a Comment